אגירת מים ביתית

מיכל אגירת מי גשמים – כל מה שצריך לדעת

אגירת מי גשמים עשויה להביא לחיסכון של עד כ-40% מהתשלום על צריכת המים של משק הבית וליצור חיסכון כלכלתי ותרומה סביבתית. לפניכם מדריך אשר נכתב על ידי המומחים של חברת eco-v ומאגד בתוכו את כל מה שאתם צריכים לדעת על אגירת מי גשם ביתית – מהן היתרונות, למי זה עשוי להתאים וכיצד תוכלו למצוא מיכלים לאגירת מי גשמים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי.

הצורך והיתרון באגירת מי גשם

במדינה חמה ויבשה יחסית כמו ישראל, כמות מצבורי המים היא מוגבלת ויש לנסות ולנצל כל משאב מים אליו ניתן להגיע. לכן, אפשרות אגירת מי גשמים היא אפשרות נהדרת הנושאת עימה מספר רב של יתרונות:

  • יתרון כלכלי – על פי מחקרים, מערכת לאגירת מי גשמים עשויה לחסוך למשק הבית עד כ-40% מההוצאות השוטפות על תשלומי המים השונים. בשל עמידות המערכת, חיסכון זה מצטבר במשך שנים ארוכות והופך לחיסכון כלכלי משמעותי ביותר.
  • יתרון סביבתי – כאמור, מדינת ישראל היא מדינה יבשה באופן יחסי וכמות המשקעים השנתית היא נמוכה. לכן, אגירה ושימור של מי גשמים מסייעת לחוסנו של משק המים הישראלי ומאפשרת להמעיט את השימוש בפתרונות מזהמים יותר כמו התפלת מים ושינוע שלהם מבטן האדמה או בעזרתו של המוביל הארצי.
  • עצמאות – איסוף ואגירת המים באופן ביתי מאפשר לכם מימד של עצמאות. בעזרת מערכת האגירה תוכלו להפחית את התלות במערכת המים הרגילה ותוכלו לשמור מצבור מים לימי מחסור לאומיים או לימי חירום כלליים.

שילוב הדברים מסייע להפוך את אגירת המים ליעילה וחיונית במגוון אופנים וצורות, אלו אשר יבחרו בהתקנת המערכת ייהנו מיתרונות אלו למשך שנים ארוכות.

למי זה עשוי להתאים?

התקנה של מערכת לאגירת מי גשמים אינה מתאימה לכל אחד ולכל משק בית. ראשית, חשוב כי תהה מוטיבציה ורצון להתקין את המערכת ולעסוק בכל העניינים הכרוכים בכך. שנית, חשוב לוודא כי הינכם גרים בדירה או בית אשר מאפשרים התקנה יעילה של המערכת על כלל חלקיה. ולבסוף, חשוב להבין בדיוק מהם הצרכים לשמם תתקינו את המערכת. מאחר ואגירת המים יבוצעו למיכל איסוף ומאחר והמצבור יוגדר כ-“מים עומדים” אין הם ראויים לשתייה או להכנת מזון, אך ניתן להשתמש בהם לצורך השקיה, מקלחת או למטלות הבית השונות כמו כביסה, כלים, שטיפה ועוד.

מה כוללת המערכת?

למערכת אגירת מים ביתית ארבעה חלקים עיקריים:

  • צנרת איסוף – החלק הראשון הינו מערכת האיסוף עצמה הכוללת מרזבים ונקודות איסוף שונות המגיעות עד ל – מיכל מים 1000 ליטר.
  • משאבות – משבאות מיוחדות בעזרתן ניתן להוציא את המים ממיכל האיסוף ולעשות בהם שימוש.
  • מערכת בקרה – מערכת הבקרה מחוברת למיכל האיסוף ומסייעת לשלב בינו לבין השימוש במערכת המים הרגילה.
  • מיכל פלסטיק 1000 ליטר – מיכל איסוף ייעודי המתאים לאיסוף של מי גשמים, על המיכל לעמוד בכל התקנים על מנת שיהיה בטוח לשימוש. ניתן להצניע את המיכל באדמה או להניחו ישירות עלייה.

מיכל אגירת מי גשמים

את המערכת על שלל חלקיה ניתן להשיג מחברות המתמחות בתחום, אך ניתן לומר כי מיכל המים הוא חלק חשוב ביותר. קנייה של מיכל לא איכותי עלולה להוות סכנה בריאותית ולסכן אתכם ואת מאגר המים. לכן, מומלץ לרכוש המיכל מחברה מקצועית, מוכרת ואחראית. חברה מקצועית יכולה לספק עבורכם מוצר איכותי העומד בכל התנאים והתקנים אשר יאפשרו לכם לאגור מים בצורה בטוחה. כך תוכלו ליהנות ממים בטוחים לשימוש ולא חשש מריקבון או חדירת חומרים לא רצויים.

Eco-v – מיכל מים 1000 ליטר למכירה

חברת “אקו-וי” היא חברה המתמחה במתן פתרונות מחזור. אנו מציעים עבורכם מכלי מים בגדלים שונים המתאימים לשימוש ביתי ולאגירה ייעודית של מי גשמים. המכלים שלנו עומדים בכל התקנים המחמירים ועוברים את כל הבדיקות הנדרשות על מנת להבטיח שימוש בטוח ללא חשש או סכנה. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בעזרת מספר הטלפון: 08-8683938 ולקבל פרטים נוספים וייעוץ ללא עלות.

צור קשר

דילוג לתוכן