חביות מתכת למכירה

ישנן כיום מגוון רחב של חביות מתכת, המספקות מענה לצרכים רבים בתעשיות השונות. בין אם אלו חביות מתכת למכירה שעברו הליך של חידוש ומחזור ובין אם הן חדשות לגמרי, האפשרויות הן רבות וכל חבית שכזו יכולה לשמש כפתרון לצורך קבוע או משתנה. חביות המתכת הללו הן כמעין מיכל גדול העשוי כגליל ובו אפשר לאחסן מוצרים שונים וחומרים, שבחלקם גם רעילים ומסוכנים. כאשר מדובר בחבית שעברה הליך של מחזור וחידוש, תהליך העבודה הוא קפדני מאד וכולל עמידה בדרישות התקן השונות המבטיחות מענה ראוי ואיכותי.

מתי נהוג להזמין חביות מתכת למכירה

חביות מתכת למכירה הן מוצר מבוקש מאד במפעלים רבים וגם בבתי עסק שונים ובזכות המבנה שלהן וחומר הגלם שממנו הן עשויות – המתכת, הן עמידות, חזקות ושומרות על המראה האחיד שלהן לאורך שנים. לרוב הן משמשות לצרכי אחסון נוזלים או מוצקים למיניהם, כמו גרגרים, אבקות ואפילו משחות ולכן נפוצות בתעשיות המזון ובתעשיית הקוסמטיקה, אליה שייכות לא מעט חברות בארץ כיום וגם מפעלים המתמחים בתחום. מכיוון שמדובר בחומרים רגישים, חביות מתכת למכירה מסוג כזה נדרשות לעמוד בתקני בטיחות מחמירים מאד, המבטיחים עמידות רבה מפני פגיעות חמורות וגם אטימות גבוהה העוזרת לשמור על אותם חומרים בפנים. חביות המתכת הללו עוברות הליך של שינוי, כחלק מתהליכי עבודה שוטפים, והן חשופות לא אחת לשמש, לזעזועים מאסיביים (תוך כדי השינוי) ולסכנות נוספות. תודות למתכת עצמה ולעבודת החידוש או הייצור ברמה גבוהה, הן מצליחות להחזיק מעמד כהלכה ולספק את הפתרון שלשמו הן הוצעו למכירה.

חבית מתכת ירוקה

לשם מה משמשת חבית מתכת למכירה

אפשר למצוא חביות מתכת למכירה מכמה סוגים: חבית מתכת סגורה הכוללת 2 פקקים, חבית מתכת עם מכסה וחבק (Top-Open), חבית בנפח של 100 או של 200 ליטר ועוד. חבית מתכת למכירה נחשבת לנפוצה מאד כיום לצורך אחסון, כמו גם הובלה של חומרים מסוכנים, בין אם אלה שמנים מכל מיני סוגים, צבעים רעילים וגם דלקים. במקרים כאלה ישנה חשיבות רבה עוד יותר על עמידה בתקנים מחמירים כדי למנוע התפוצצות לא רצויה, דליפה או אולי שריפה, שיכולה להיגרם בעת הובלת החבית ממקום למקום או בעת אחסונה. לשם אחסון חומרים מסוכנים מוצעות חביות מתכת למכירה מיוחדות או חביות שעברו הליך של חידוש ומחזור תוך עמידה בתקנים הרלוונטיים וגם בכל הדרישות.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חבית מתכת יד 2

רכישה של חבית מתכת יד 2 יכולה להיות פתרון גם לבתי עסק שונים ולא רק לצורך אחסון חומרים מסוכנים. אם בוחרים להזמין חבית מתכת יד 2 לצרכים עסקיים אחרים, יש לוודא שפונים לחברה המתמחה בתחום זה המבטיחה לכם חבית מתכת יד 2 ברמה ובאיכות גבוהה, חבית נקייה כהלכה המאפשרת לכם שימוש חוזר בהתאם לכל הצרכים. זו יכולה להיות, למשל, חבית מתכת ששימשה לצרכי אחסון מזון ונדרשת לשמש שוב לצורך זה, או חבית לצורך אחסון אלמנטים אחרים. מזון דורש מענה איכותי במיוחד, בדומה לחומרים המסוכנים, ועמידה בסטנדרטיים גבוהים. מזונות מסוימים רגישים מאד, וככאלה עליהם להיות מאוחסנים בתוך חביות מתאימות המיועדות בייחוד לצורך זה.

מחפשים חבית מתכת יד 2? אקו וי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. אצלנו תמצאו מגוון של חביות מתכת למכירה מאיכות גבוהה, חביות חדשות או מחודשות שעברו הליך קפדני מקדים של ייצור או חידוש. לקבלת פרטים נוספים על המוצרים והשירותים שלנו ומענה לכל שאלה, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 08-8683938

צור קשר

דילוג לתוכן