מיכל 1000 ליטר

בימנו, חברות תרופות גדולות, יקבים ומפעלים תעשייתיים יזדקקו לא פעם, לאחסן את המוצרים שלהם במיכלים גדולים ועמידים. לצורך זה יעשו שימוש תדיר במיכלים וחביות ממוחזרות שמגיעים בגדלים ובדגמים שונים בהתאם לתכולה שלהם. מיכל 1000 ליטר יגיע במגוון תצורות, נפחים ויהיו לו מספר כינויים כגון:– מיכל ibc או מיכל קוביה, קוביה ibc, חביות ועוד.

מיכלים אלה יכולים לשמש למגוון צרכים במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי כמו: השקיה, אגירה של מי גשם, מים אפורים, עבור הובלה של נוזלים, מיכלי אחסון למיניהם, מגני רעש – מעין בידוד אקוסטי, הטמנה של חומרים, פינוי של בוץ, עציצים, שתילים, מקווה ועוד כהנה וכהנה שימושים. מיכלי מים 1000 ליטר מתאימים גם להתססת של יין, גידול דגים וכו’.

קצת נתונים טכניים    

מיכלים אלה צורת מרובעת כמו קובייה, רובם עשויים מפלסטיק והם מגיעים עם פתח עליון יחסית רחב שמתברג למיכל, מה שמעניק להם את האיטום המקסימלי המיכל מגיע בשלוש תצורות שונות : ללא ברז, ברז בקוטר 2 ” (צול) וברז בקוטר 3″ (צול)  מכלים אלה עמידים לחומרים פעילים וגם לחשיפה לשמש, הם גמישים ואלסטיים ולכן לא נסדקים ועמידים לשנים ארוכות. את מיכל הפלסטיק תעטוף מסגרת מרשת מתכת שמוסיפה גם עמידות ויציבות למיכל. מיכל מים 1000 ליטר יגיע עם משטח פלסטיק, עץ או משטח מתכת. משקלו של מיכל קוביה 1000 ליטר ריק יאמוד על כ – 40 ק”ג. אפשר להניח את המכלים אחד בתוך על השני כשמסגרת ממתכת תחזיק את המיכל העליון.

מידות מיכל ibc :

  • אורך 120 ס”מ, רוחב 100 ס”מ, גובה 110 ס”מ
  • קוטר של הברז 2″ (צול) או 3 (צול)
  • קוטר של הפתח למעלה  6″ (צול) או 9″ (צול)

מיכל 1000 ליטר, המכונה גם “מיכל קוביה”, משמש לא מעט תעשיות בישראל ובעולם כולו. כיום, מפעלים תעשייתיים רבים, כמו גם יקבים ואפילו חברות תרופות, נוהגים לאחסן את מוצריהם במיכלים חזקים, גדולים ועמידים או להשתמש בהם לצרכים אחרים. שימוש תדיר בחביות וגם במיכלים גדולים שכאלה מספק מענה מצוין לאורך זמן ובעיקר איכות ברמה גבוהה, המאפיינת אותו. מיכל 1000 ליטר, או מיכל קוביה, כפי שציינו מעלה, הוא בעל כינויים נוספים. מכנים אותו גם מיכל IBC, קוביה IBC ואפילו חבית, במקרים מסוימים.

מהם מאפייניו של מיכל 1000 ליטר

מיכל קוביה 1000 ליטר בעל מאפיינים מיוחדים ההופכים אותו לנפוץ ומקובל מאד בתעשיות רבות, כאמור. הוא עשוי מפלסטיק וכולל פתח עליון רחב יחסית, המתברג ישירות אל המיכל ומעניק לו את רמת האיטום המקסימאלית הנדרשת לו. אפשר למצוא כיום מיכל 1000 ליטר באחת מתוך שלוש תצורות: ללא ברז, עם ברז בקוטר של 2 צול ועם ברזל בקוטר של 3 צול. אורכו 120 ס”מ, רוחבו 100 ס”מ וגובהו 110 ס”מ.
המיכל עמיד מאד לחומרים פעילים ואף מחזיק מעמד מצוין גם כאשר הוא חשוף לשמש ישירה. הוא גמיש ואלסטי ולכן איננו נסדק ושומר על המראה השלם שלו לאורך זמן. את מיכל הפלסטיק הזה עוטפת לרוב גם מסגרת, העשויה מרשת מתכת, מה שמוסיף לא מעט לרמת העמידות שלו, כמו גם ליציבותו. יש לו משטח העשוי מפלסטיק, מעץ או ממתכת ומשקלו, כשהוא ריק, הוא כ-40 ק”ג. את המיכל ניתן, אם רוצים, להניח בתוך מיכל נוסף, כשמסגרת מתכת מחזיקה את המיכל העליון.

מיכל 1000 ליטר

למה משמש מיכל מים 1000 ליטר

מיכל 1000 ליטר משמש למגוון רחב של צרכים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. מיכל מים 1000 ליטר יכול לשמש לצורך אגירת מי גשמים, לצרכי השקייה שונים, לצורך הובלה של נוזלים, לשם אחסון מוצרים או אלמנטים מכל מיני סוגים ואפילו כמעין פתרון בידוד אקוסטי המגן מפני רעש. מיכלי מים ישמשו גם כפתרון לפינוי של בוץ, לעציצים, לשתילים, להתססת יין, לגידול דגים ועוד.

כיצד ממחזרים מיכלי מים גדולים מפלסטיק

חידוש של מיכלי מים 1000 ליטר הוא פתרון נהדר, המאפשר הן ניצול הקיים והן שמירה על איכות הסביבה. ניתן כיום למחזר כל מיכל מים 1000 ליטר כמעט על ידי שטיפתו וחידושו בתהליכים ייחודיים, השומרים על תכונותיו ומקנים לו מראה מחודש, בדיוק כפי שהיה קודם לכן. בעזרת מכונה אוטומטית המבצעת שטיפה פנימית, אפשר לנצל את המיכל הקיים לטובת שימוש חוזר וכך לחסוך בהוצאות. ניתן, אם רוצים, גם להוסיף לו ברז בגודל הנדרש וכך לקבל את המענה המתאים.
זקוקים למיכלי מים 1000 ליטר? אקו וי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. אצלנו תמצאו מבחר של מיכלי מים גדולים מפלסטיק לשימושים שונים ובמחירים נוחים. לקבלת פרטים נוספים ומענה לכל שאלה, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 08-8683938

זקוקים גם אתם למכלי מים 1000 ליטר? אצלנו ב – אקו וי תוכלו להתרשם מהיצע רחב של מכלים לכל שימוש שתזדקקו. צרו קשר כבר עכשיו בטלפון – 088683938 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן